Kontraster!

Konstrasten mellan att äta frukost i Barcelona och i köket på Bäckis är stor.
Jag har inte samma utsikt, inte samma saker att äta och jag har inte samma sällskap. Nu sitter jag själv i köket, knaprar på några finn crisp och dricker mjölk, men jag har i alla fall fint väder.
Ensamheten som jag annars trivs väldigt bra med blir extra påtaglig när man återigen har bott och levt med mor och far, plus Amanda, i x-antal dygn. Jag vet inte hur många gånger jag lyckades tröttna på mina föräldrar nu när vi var iväg, men jag kom också på hur mycket de betyder för mig.
Jag har väldigt många känslor i min inte så lilla kropp, men jag är dålig på att visa dem, de behöver oftast lockas fram.

Nu ska jag försöka sluta vara blödig, har under morgonen städat och lyckats smita in på Petras tvättid så nu är mina maskiner snart klara, och det underlättar ju så klart att skingra tankarna lite. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en härlig eftermiddag i skolan...

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

KOM IGEN KRIGARN, en ska int va blödig, det vet du, varför faller du

in i den där skiten, upp med hakan och käken, visa vart skåpet ska stå! Bara för att pigga upp dig lite:

HUR SÄGER MAN TRE DRICKOR I EN MENING?

Mer fanta pucko!

2012-03-23 @ 14:18:37
Postat av: Nina

Oh pappa! Tack för att du påminner mig om mitt vikingablod, men du vet att jag är stark när jag behöver vara det.

2012-03-26 @ 23:03:26
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0