idag. idag är det torsdag. idag är det dags för tenta.

Och hur känns det då?
- jorå, det känns kanon! Har aldrig varit så här laddad tidigare.
Nej det stämmer inte. Vi har tenta i immaterialrätt, upphovsrätt, mönsterrätt och såna saker, och det är svårt. Jag tycker om vår föreläsare - en gammal mysig gubbe, men han är inte så bra och just därför blir jag så kluven... Det känns inte som att föreläsningarna inte har gett så mycket.

Men jag ska försöka, kolla ordentligt i lagsamlingen, och försöka fokusera.
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kommer att hålla tummarna för dig på eftermiddagen. Lycka till lilla gumman.

2012-03-08 @ 10:35:49
Postat av: Nina

Tack mamma! puss och kram

2012-03-08 @ 23:46:21
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0