God afton kamrater

Jag skulle ha sovit tidigt ikväll, med betoning på tidigt. Jag kommer inte lyckas med det. Men till den meningen kan jag addera ett ord, ordet är "relativt". Då känns det lite mer verklighetsförankrat.

Workshopen idag, ja vad ska man säga, var den givande? Rolig? Häftig? Asball? Nja det var den inte, men givande var den absolut! Det kändes som att timmarna bara sprang iväg, och allting vi gör som man på något sätt kan koppla till senare eventuella arbetsroller och situationer är alltid roliga att prova på.
Jag är faktiskt rätt glad att jag ställde upp, så för det tackar jag Johan och Johan.

Nu har jag ont i ryggen för att jag ligger alldeles för konstigt i sängen, men innan jag postar och loggar ut måste jag tacka för kommentarerna på tidigare inlägg och fråga "Snygg"? ni skojar väl? Men tack för det också, ska börja lägga upp fler egobilder med lite konstiga grimaser. (som typ den här?) Ser ni förresten att jag har borstat håret idag?


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0