Gårdagen

Igår regnade det. Det regnade riktigt ordentligt.
Jag sade att det passade mitt ganska så dåliga onsdags humör. Vissa höll med, och jag förstår dem.
Under morgonen hade vi en helvetisk uppgift, den lades upp på kurshemsidan klockan 09.00 och skulle vara inlämnad klockan 12.00. Den var inte rolig, men vi hjälptes åt några stycken och jag fick i alla fall iväg en lösning, som förhoppnings är rätt.
För att fira att skiten var inlämnad firade vi med kebab, jag blev inte så mycket gladare. Sen väntade en lab, vi ska retuschra oss själv och denna uppgift är ju inte alls störande. Jag kommer bli skadad. Jag vill alltid se ut som mitt retuscherade jag - går det?

MEN! Sen kom hon som en ängel från ovan, Emma. Hon bjöd hem mig till sig, i Linkan, vi kunde photoshopa tillsammans, mysa och äta mat. Jag sa JAA! Och det var så trevligt. Me like, och det bröt mitt sura jag.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0