EH?

Åh, ni ska bara veta förvirringen som utspelar sig i mitt huvud just nu. Vad fan har de gjort med blogg.se?! Jag vet inte om jag tycker att det är så bra. Är det verkligen en örbättring? Är jag gammal och tråkig nör jag säger att jag vill ha det som det alltid har varit. Ni som också bloggar på blogg.se kanske förstår mig....

Men, nog snackat om det - jag lär mig väl någon gång... Den här helgen tror jag kommer bli ganska så bra. Idag har jag sällskap, det är en fyrfotad vän med bruna mörka ögon. Hon heter Alba och drar när hon går i koppel. Vi ska åka ut till stugan om några timmar så att vi får vara i den friska luften och springa oss trötta på ängen. Det ska bli så skönt. Sen imorgon kväll ska jag kolla på fotboll hemma hos Amanda och lördagen hoppas jag kommer bestå av ett enda långt Game of Thrones-maraton!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0