Helgens återhämtning

 
Det är söndag. Det har regnat. Jag har hjälpt till i tvättstugan idag, flyttat runt mellan den Lemonska våningens soffor och knappt tagit ögonen från Roland (min dator).
Igår fick jag skjuts in från stugan, in till stan, för att senare möta upp Amanda för middag på Lotsen. Eftersom mitt efternamn indikerar på sur så tyckte jag att det passade bra att få ett mindre raseriutbrott innan jag lämnade hemmet och begav för att möta upp min vän. Jag blev trollad av mina föräldrar - det resulterade i en förbannad Nina med skoskav. Amanda lyckades dock vända mitt humör och kvällen blev bra!
 
Nu är jag trött. Tänkte kolla lite på Stone och sen nanna kudden. För mig låter det som en ganska perfekt söndags kväll.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0