ESTOOO-COLMO!

För någon helg sen tog jag min kånken och begav mig till hufvudstaden. Men det vet ni ju redan. Några av er var med, och ni andra har väl hört & läst mitt tjat.
Jag tänkte nu sammanfattahelgen för er, lite ytterligare.
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom upp blev jag mött av fina flickor på perrongen. Kramar och verbala fraser om längtan utbyttes.
Vi förundrades och njöt sedan av det fina vädret och sällskapet. Vi strosade runt och upplevde stadens sus, rus och dus, åt Häxvrål på Djurgården och myste till musik.
 
 
Kvällen avslutades på Debaser Slussen och under natten vandrade vi tillsammans med räven och råddjuren hem till värdinnan. Och det hela avslutades med sovmorgon och hemma-hotellfrukost hos allas våran Tess!
 
 
alla dessa underbara mobilbilder har jag snott från mina vänner.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0