Sov gott kamrater!

Jag ska bara kolla en liten stund till på Mamma Mia, sen blir det sängen för min del!
Igår blev det spontanmiddag med moster och Lasse, och satans så gott det blev. Pappa, det där ska du ha all heder för. Idag blev det en promenad och massor med tv-tittande. I fredags skrev jag klart en novellskiss i Manus, Copy, Storytelling, en av de nya kurserna som startade nu.
Och då började jag fundera, jag skulle vilja göra så mycket. Eller jag är ju för fjåsig för att göra saker men jag har också drömmar. Jag skulle vilja resa jorden runt, vara bonde med en stooor egen gård, vara skådespelerska, hunduppfödare, författare, fotograf, bosätta mig utomlands och utbilda mig till kreatör självklart.
Det finns så mycket!


vackra flickor^^

Nu ska jag sova, för imorgon blir det jobb!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0