förra veckan

Jag har svårt att tro att denna vecka som nu är här ska kunna slå den som precis har varit.
Min kära mor och far var nere på fika, vilket var väldigt trevligt, och till helgen fick jag besök av Amanda. Vi kollade på film och åt godis. Alltid lika mysigt. Det är skönt när det kommer besök hemifrån, det känns som att de tar med sig en bit av Nyköping som de senare lämnar kvar här hos mig.

I torsdags var jag glad. Jag fick ont i fötterna och träningsvärk i magen. Då spelade ju Den Svenska BJörnstammen här och det var då vi stod längst fram och skrek med så gott vi kunde. Jäklar vad härligt det var. En av mina vänner tog kort, och har jag tur kanske jag kan tigga till mig nåt från honom, om han inte ska ha betalt för dem vill säga...

På fredagen var jag pigg som en lärka och strålade precis som en sol, det var grupparbete för fulla muggar... Men då kom ju som sagt Mandurt, och jag försökte vila ut och tagga till, på lördagens var det nämligen rockfest. Dwt var också kul och resulterade i nackont.
Så, den gågna veckan har varit bra!
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Björnen.
"trumma, trumma, trumma på din dumma melodiiiiii!"


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0