Nina gör det hon gör bäst.

FUNDERAR!
Idag har varit en riktig sån dag. En funderardag.
Somnade i soffan igår, var inte alls på topp - men fick ändå skratta med de andra i kollektivet. Det sjuka är att när allting känns tråk, jobbigt eller bara allmänt segt i skolan så går man hem och då är det som att vända på steken. Det spelas alltid musik. Det skrattas och det är nästan alltid någon som välkomnar en hem. Mina vänner slår vilken hund som helst (just sayin').
Såå i alla fall, jag tog sovmorgon imorse och åt sen frukost framför tvn, var iväg en sväng under lunchen och sen har jag ägnat mig åt allt underbart funderande.

Exempel på funderingar lilla Plutten har haft idag:

1. Vad ska jag köpa för julklappar? Har jag några kvar? Den andra frågan besvarade jag själv väldigt snabbt direkt efter att jag ställde den i huvudet - JAAA! Men, vad ska jag köpa då?!

2. Kan man lyssna på samma låt om, och om, om, om, och om igen utan att få några mentala skador. Tror att jag kom fram till ett svar där med. Fast det kan ju vara så att alla i min omgivning tycker nåt annat än mig på just den här punkten.

3. Kan man klia sig för hårt i ögat? Jag tror att man kan det, och att jag förut gjorde det...

4. Kan man vara beroende av någonting som man nästan aldrig gör? (*host*) ((svar: förmodligen så är jag det))

5. Kan man skratta för högt när man skrattar för sig själv?

6. Glor folket som jag möter på stan på mig bara för att jag är så jävla snygg och har världens bästaste utstrålning eller är det för att jag sjunger "för" högt för mig själv när jag går?

7. VAD SKA JAG HA PÅ MIG IMORGON? Denna fundering har jag varje dag, antingen för "dagen idag" eller för nästkommande dag. Denna fundering är helt värdelös för mig, för som ni vet - ni som känner mig och har träffat mig i det verkliga livet - så har jag alltid jeans och någon tröja och jag slänger ofta på mig allt på under tre röda.

8. Ska jag återgå till tentaplugget kanske? (svar: ja.)

Kommentarer
Postat av: Mora

Du verkar ha det lite körigt just nu!!!!

2012-12-13 @ 16:21:53
Postat av: Fredrika

Givetvis kan man lyssna på samma låt 10000000 ggr och fortf vara helt normal, det är väl vi levande exempel på? ;)

2012-12-13 @ 19:19:06

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0