hej hej, hallå bloggen.

vad gör ni?
 
Det är mörkt ute.
Snön dalar långsamt till marken, och för en gångs skull ligger den kvar där när den landar. ÄNTLIGEN. 
 
Idag har allting känts mycket bättre.
Det positiva med mitt lilla utbrott och nedbryt var att jag blev påmind om hur otroligt fina vänner jag har. Jag fick sms, meddelande på fb och varma tankar. Frugan min erbjöd kramar, Petra spelade mina youtube-favoriter i köket och mamma kommenterade bloggen (någonting som inte händer så ofta). 
Och på tal om mamma, hon har varit här hela dagen idag. Det var skönt. Tänk att hennes förtvivlade ansiktsuttryck över röran i mitt rum sakta under dagen utvecklades till ett varmt leende istället.
Härligt.
Jag uppskattar all hjälp jag har fått.
Och nu ligger jag här, på mage i min säng, vilar hakan i täcket och försöker kika över tangenterna. Jag gråter inte. Är inte förbannad. Allting känns bra. Men måste nog sova nu så att jag orkar plugga hela dagen imorgon.
Sova. Fjärde natten i mitt nya hem. Fjärde natten på Knugis. Fjärde natten i Lilla Kollektivet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Acke Bromfalk

Vilken tjat om kartonger hit och dit, flyttat 11 gånger, vad är det.
Själv har jag flyttat 21 gånger, det du lilla fjås.
Glöm inte att återbetala flyttgubben 500:- för släpet.

2012-12-05 @ 08:03:33
Postat av: Mora

Det var fint sagt hoppas allt blev bra och att ni hittar era saker.

Svar: Ja allt känns väldigt bra, lite svårt att hitta allt men men - snart lär vi oss! Puss till min mamma
Nina

2012-12-05 @ 10:42:38

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0