då kör vi väl då!

 
Jag ska helt klart försöka göra mitt bästa. Ingen tvekan om saken. Vill bli klar. Vill klara denna oerhört flummiga tentan. Vad ska man kunna`Vad ska jag lägga krut på? Vad ska prioriteras? Alla dessa frågor - som ingen har lyckats besvara. Jag är inte ensam om att ha haft dem, så vi har alla hjälpts åt. För att liksom lätta förvirringen för varandra. Det har inte riktigt fungerat som vi hade hoppats. Ett kollektivt arbete som gått halvvägs åt skogen.
Nae - NU KÖR VI!
*Lycka till Nina*

Kommentarer
Postat av: akke Bromfalk

Jag är inte speciellt resultatinriktad, vill inte vinna varje gång, har inte
den där riktiga vinnarskallen, men en sak vill jag veta:
HUR GICK DET PÅ TENTAN IDAG, känslan menar jag, blev det helt
pankaka eller vart det kanske våfflor??!!

2012-12-19 @ 17:38:04
Postat av: Anonym

Jag är inte speciellt resultatinriktad, vill inte vinna varje gång, har inte
den där riktiga vinnarskallen, men en sak vill jag veta:
HUR GICK DET PÅ TENTAN IDAG, känslan menar jag, blev det helt
pannkaka, plättar eller våfflor.

2012-12-19 @ 17:41:17

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0