Vem fan kom på konceptet "Hemtenta"

Sitter i la escuela med min vän Petrus.
Jag är nervös, det pirrar lite i magen och hjärnan strejkar lite lätt varje gång jag kommer på att vi är endast här för att skriva en så kallad hemtenta. Det roliga är att i introduktionen av kursen sa våra lärare endast att efter varje seminarium skulle det komma upp frågor på kurshemsidan som ska besvaras individuellt. De har nu alltså utvecklats till en en hemtenta.
Som ska vara klar på 2 timmar.
Den förra var hemsk, man det kanske bara var för att man var inställd på att få frågor om det tidigare seminariumet, inte att vi skulle analysera ett företag utifrån politiska och ekonomiska aspekter.
Skit samma.
Om 6 minuter ska väl uppgiften komma upp på internet, och då får vi se om jag skrattar eller börjar gråta.
Lycka till i alla fall, till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Bara att skrattta! :D

2012-04-25 @ 11:16:11
URL: http://aggskal.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0