Mittiveckanfest

Ja kanske det!
Sitter just nu med några kompisar i alla fall. Den skrattas, fnittras och musiken är väldigt blandad.
Rent spontant känns det som att inte kommer bli en särsskilt lång kväll, men vi får se var tiden och fötterna tar oss.
Efter hemtentan, som förövrigt lämnades in i väldigt god tid, blev det chill med lunch och sen grupparbete. Har inte alls varit särskilt effektiv på eftermiddagen, men jag har varit vaken och mentalt närvarande. Det är alltid nåt.

Sen vill jag ju tacka, eller jag kanske ska säga varsågoda egentligen, eftersom det var jag med mina bilder som roade er med bilderna i det föregående inlägget.
Nej hörrni, nu ska vi nog bege oss till Trappan. Vi höres kidz

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0