Hej på er!

I måndags, 12/9, var det min födelsedag!
Jag är nu 20 år, tjugo hela år, jag har blivit så stor. Kan ni tänka er det...
Vi firade min födelsedag genom att åka till Sthlm, vi gick på fotografiska, käkade lunch på Villa Gothem och sen gick jag och mamma till Rosendals trädgårdar och kollade lite. Vi åkte hem runt klockan fyra och kom hem vid 17.30. Vid åtta kom Amanda, och min moster med man över för lite tårta. Då hade vi trevligt!
Jag fick fina presenter, som jag är väldigt tacksam för, och kvällen avslutades på ett kanonbra sätt, jag är nöjd. Tack!

Nu sitter jag på campus och vi jobbar på vår seminarieuppgift men har precis nu tagit en paus för lunch. Så det blir inga bilder nu, förmodligen senare för idag har jag tid att uppdatera bloggen kvällstid (i alla fall om vi blir klara här någon gång... #håller tummarna!)

På tal om ingenting: Jag har en vagel i ögat, det gör skithelvetesfuckin ont, ögat tåras konstant och blir rätt så rött. Kul!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0