Heeej!

Jag har fått backning om att visa bilder från lägenheten i Norrpan, jag säger så här: De kommer, inte nu men snart.
Jag sitter på jobbet nu, det händer i stort sett ingenting. Men men, jag slutar snart. Då ska vi packa bilen full av grejer och köra ner till lägenheten och så blir det en tur till lägenheten. Det här gör jag med en blandad förtjusning vill jag säga. Det är inte långt hem, och jag kommer fortfarande jobba varannan helg så jag måste åka hem då, men det är nått nytt och jag tycker verkligen inte om att doppa tårna i okänt vatten. Jag måste vara torr om fötterna för att trivas, som här på jobbet till exempel, jag vet vad jag ska göra och jag vet hur jag ska lösa vissa problem, det är skönt. Kalla mig mesig, gör det! Eller förståndig. Jag skiter i vilket.

Men, grejerna åker ner idag, men jag vet inte när jag åker dit sen igen, kanske tisdag, kanske onsdag. Vi får se.  
Självklart är det spännande också.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0