Hallå!

Jag har haft fler bra inlägg som skulle ha postats här på bloggen under helgen, men eftersom blogg-appen inte fungerar för mig för tillfället så har det inte blivit så. Jag blev sur och besviken då det inte fungerade att lägga upp mina bilder och inte heller några andra inlägg så struntade jag i det.
Nu är jag bara på dåligt humör i allmänhet så jag borde inte skriva nåt nu heller egentligen.

Men jag kan ju säga att jag har dugga imorgon, så då kanske ni kan hålla tummarna för mig?, seminarium på torsdag och tenta nästa måndag. Jippie! Men det ska faktiskt bli skönt att få duggan gjord imorgon, lägga den bakom sig och ge sig själv en klapp på axeln (förhoppningsvis!).

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0