Lite decemberkänsla börjar infinna sig även på Bäckis!






Idag har jag haft mina föräldrar och moster med man här på adventsfika, det var trevligt! Vi åkte ner hit tillsammans, och innan vi fikade så var vi på julmarknad och i Knäppingsborg, jag tror faktiskt att jag visade Norrköpings bästa sida idag. Förut att vädret är helt hopplöst. Det blåser storm och det har väl regnat typ hela dagen...
Jag åkte tillsammans med mina gäster till Hageby centrum (som egentligen ligger 3 min bort) och efter att de hade fört kosan hemåt gick jag och köpte mig en ny blomma med röd kruka, sen höll jag på att blåsa bort på vägen hem.

Men, nu är det i alla fall lite "its-gonna-be-winter/christmas" känsla här på Bäckgatan. Jag har fått iordning i mitt rum, och i köket och vardagsrummet tindrar ljusstakar och stjärnor. Mysigt!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0