Hej hopp!

Hej kamrater!

Jag sitter i soffan, hemma i Nyköping, och bara myser. Och pluggar.
Min helg har varit bra! I torsdags sov jag första natten i nya lyan i Norrköping, det kändes faktiskt bra. Jag har fått bra ordning i mitt rum och det är mysigt. Det ekar inte längre.
I fredags kom mamma ner efter jobbet så hon mötte mig faktiskt i dörren när jag kom hem från skolan. Vi fikade, shoppade lite och gjorde väldigt god mat, så nu har jag frysen fylld med chili con carne! Vi kollade på film och åt biskvier i sängen, nice.

I lördags gick vi in till stan och tog en vända i lite olika affärer, vi kollade på lampor och fin choklad innan vi mötte upp Amanda som kom med tåget. Vi tog en fika på Espresso house och pratade lite skit innan vi tog spårvagnen hem. Jaa, först lurade jag på mina efterföljare på fel spårvagn, vi fick gå en bit innan vi kom till rätt hållplats. Men men, vi kom ju hem i alla fall!

Mamma åkte hem och jag och Amanda gick och handlade mat, som sedan blev jättegod! Vi kollade på film och somnade med magen full av godis.

Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hehe fel spårvagn.. Been there done that ;)

2011-11-07 @ 22:55:26

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0