Ännu en skämdump!



Klaaar! Imorgon ska vi montera texten och fixa iordning det sista i ID men sen är det klart för inlämning och redovisning. Vi skulle ta kort på fyra olika skyltar, ta reda på vilket typsnitt det är, vem som skurit det, om det fortfarande används och när det skapades osv. De här hade jag att leta upp, och Petra hade två andra. Men det är skönt att ha det i stort sett klart.

Jag försökte faktiskt ta kort i köket förut, på gardinerna och blommorna, men det blev verkligen inte bra! Det är så mörkt, onaturligt ljus och konstigt värme i ljuset så jag skjuter upp det lite.
Min roomie åkte precis till Gripen, studentboende där kompisar bor, men jag orkade inte följa med. Är tokigt trött och vi har en hel del att göra nu. Så jag ska fixa lite till, sen ska jag kolla SATC och sova tiiiidigt!!
Nu ska jag bädda sängen så att den är redo för mig sen.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0