Seriöst?



Räcker det inte nu? Varför fortsätta?
Författaren till boken som kom ut nu för en tid sen, den där som avslöjade så mycket smaskigt om kungen, han sa imorse att han tappar förtroende för vår monark när såna här saker kommer fram. Såna saker som författaren själv sitter och letar, luskar, fram. Sluta upp med det då. Låt honom ha sitt, det är ju inte Zeus vi pratar om liksom. Och om han kollade på lite nakna brudar skulle ändå ingen bry sig.

Själv tappar jag förtroendet för tidningarna och nyhetssändningarna som bara fortsätter att mala på om det här. Finns det verkligen inget annat att prata om? Kan man inte strunta i det här nu, skita i att kungen har dementerat allt i en intervju, och kanske prata om att det bara finns 400 Lejontamariner kvar, världens mest sällsynta apa? Eller att man diskuterar hur kontinentaldriften uppstod? Nej, det funkar inte.

Kommentarer
Postat av: Bromfalk

Jag tycker att kungen från början när boken publicerades skulle

snabbt som fan kallat till presskonferens och sagt:

Det är ju jag som är KUNG jag gör väl för fan precis som jag vill.

Istället för att småljuga och försköna sanningen.

Har man kollat in brudar får man väl stå för det, nä han skulle

ha som sin devis: DET ÄR JAG SOM ÄR KUNG I BAREN!

2011-06-01 @ 10:39:07
Postat av: bromfalk

På tal om kungliga deviser, TILL FRAMTIDENS LAND PÅ GUMMIMADRASSER.

2011-06-01 @ 10:44:13

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0