Be-hind my shades!


Tidning. Bok. Solbrillsen. Så beskriver jag min eftermiddag. Och lite dreggel på soldynan, ack så skönt.
Men just nu sitter jag och stör mig på människor som sär stavar, sätter punkt ef. varje för.kort. och som skriver in annonser utan några kontaktuppgifter. Hur tänker man då egentligen?

Igår hade jag en väldigt trevligt middag på Hamnmagasinet med Amanda, den slutade sen med en biltur på en gropig väg och fjortisaktig musik i ett hus med enorma fönster. Men allting slutar inte alltid lika lyckligt som det började, så eftersom draget på Tellus sen inte var någon höjdare blev det att dra på sig koftan och knata vidare i livet. Men man tackar verkligen för skjutsen hem.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0