Ojoj söndag.

Tjena världen!
Jag har suttit isolerad nu hela dagen, gjort ingenting och varit hungrig hela dagen. Nu är mamma hemma, vi kollar på SATC och jag stör mig som vanligt på Carrie.
Igår var en bra kväll, den började så jävla dåligt. Det spöregnade när jag och Mandurt gick till bussen, hennes skor blev fulla med vatten, jackan dygnsur och jag blev på ett fruktansvärt humör. Men det lättade sen när jag fick se Fredrika och vandra runt barfota. Timmarna i Oxelösund var trevliga och umgänget bra, sen åkte vi med Mr. tjejhatare till taxichaufför in till Lotsen och vi dansade bort alla (!) våra bekymmer!
Har jag ont i fötterna idag? YES
Var det nice att ta en pizza efter krogen? YES
Var kvällen bra? YES
Ska jag sno bilder från någon? YES

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0