just det ja

Kom på för någon dag sen att jag inte har visat några bilder från min jul. Den var väldigt trevlig, vi firade i flera dagar!
Fick fina julklappar, god mat och bra sällskap. Det har jag säkert redan sagt, men jag vill ju visa er också.

Julklapparna, några av dem:

(länkad bild)


Så nu vet ni, det var blandade saker!

Nu, till själva julafton. Av någon anledning så har jag i stort sett bara bilder på en liten människa, ni kan få se två.


Juldagen: glögg, mat, någons håriga mage (johan?) gudmor och senare utgång i kylan.



Det var det, nu är det slut för den här gången. Om några hundra dagar är det dags igen, men nu har jag i alla fall visat lite hur min jul -10 var.
Nu luktar det mat och ljuden från min mage påminner om vrålen från en babian.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0