dåligt.

Åhh jag vet, jag är så dålig!
Jag har tänkt att uppdatera flera gånger men det har bara inte blivit av. Vill visa er några av mina bilder som jag tog, typ de som jag hann ta... Kan  berätta en sak från vår resa, dagen då jag kunde åka skidor hade vi väldigt fint väder och en bra rutt. Det är jag tacksam över. Om det var thanksgiving idag skulle jag tacka för det.

Jag kan berätta för er vad jag har gjort idag, istället för att visa er mina bilder, orkar inte fixa det nu.
Den här veckan hjälper jag till på biblioteket, så idag har det stöldmärkts filmer för hela slanten! Det har ätits raggmunnk och Eriks pastagratäng (bra jobbat grabben!) och jag har soffhängt hos mina vänner på öster.
Snart blir det sängen. Kom på en till sak som jag skulle vilja tacka för om det nu var thanksgiving idag, eller rättare sagt en person. TACK MAMMA för hjälpen! Puss.



jag måste verkligen tvätta håret till imorgon, note to myself..

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åh, raggmunk...

2011-02-01 @ 23:03:23

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0