Måndag. Som snart övergår till tisdag.

Ny vecka, vi äri rullning igen! Hur kännes det efter helgen?
Jag känner mig faktiskt ganska pigg, har tagit det lugnt i helgen och inte gjort nåt speciellt direkt. Har varit hemma, pluggat lite och nu är jag tillbaka i Norrpan.
Känns faktiskt bra att kunna bocka av ännu en redovisning men det är fortfarande sååå mycket att göra. Jag börjar bli lite tokig här borta.

dagens redovisning & inlämning.

Vi har två grejer den här veckan, nämligen en inlämning (folder/broschyr) och ett seminarium (snark.) plus att vi nästa vecka har tenta, och att en rapport ska vara inne. Jag vill ha lov, lite ledighet, bara så att hjärnan kan få slappna av lite.

Men, nu sitter jag i sängen, skulle egentligen behöva läsa i några timmar till men det funkar inte, jag är trött och jag kan verkligen inte koncentrera mig då. Vissa kan ändå samla sig och kämpa vidare, inte jag. Jag måste sova!


nu sover vi istället, eller hur?

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0