jävlaskittisdag

Idag är det tisdag. Allting är grått och jävligt tråkigt. Imorgon är det tenta (jävla tjat). Vet inte om den kommer går så bra. Men jag kämpar vidare. Idag är en riktigt dålig dag.
Eller det började igår. Jag började tänka en massa, det var inte bra. Och då när jag vaknade imorse så hänger lite kvar, så om jag inte var tillräckligt blödig då, är jag det nu. Nu när man lyssnar på Musikjälpen och de spelar en av pappas favoritlåtar, Lady in Red.
Varför blir det så här? Varför känns allting jobbigt ibland?
Hur kommer det sig att man helt plötsligt börjar gråta av att höra sin fars favoritlåt på radio, när man annars bara hade blivit glad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla sötnos, du har bara hemlängtan men snart är du hemma bland tomtenissarna i Nyköping

2011-12-13 @ 14:56:21
Postat av: acke bromfalk

Det är för att du är en lipsill och inte någon riktig krigare.

Det är nu agnarna sållas från paltarna som man

säger i krigarstan.

Upp med hakorna och visa vilket blod du har i ådrorna

På dom jävlarna mosa de andra studentfjollorna.

KOM IGEN!!!!

2011-12-13 @ 15:44:18

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0