Är det någon här?

Nej, det är rätt tydligt att det inte har varit någon här på ett tag.
Hur har ni det?
Lever ni?

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på bättre tider. Det är inte alls mycket att göra, de flesta är väl lediga nu och vill inte ta tag i saker. De sover och sussar medan vi sitter här och sliter.
Hur har er jul varit?
Min har varit bra, lugn och trevlig. Vi har inte gjort nåt speciellt men på juldagen var det ju så klart den årliga Kalkonmiddagen, med versalt K, och utgång i lilla Nypan.
Klapparna var bra, och jag har inget direkt jag kan klaga på.

Nu laddar vi om för nyår, inte för att jag har några värsta planer men i alla fall, och jag längtar till min lediga lördag. Då ska jag sova länge!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0