Farmor!

Jag ligger hemma och är sjuk, idag skulle det vara roligheter i skolan men jag mår verkligen piss. Har hur ont i kroppen som helst, just nu sitter jag upp i sängen och min rumpa klagar, big time! Det gör ont, allt detta på grund av feber, jävla skit!
Ska alldeles strax fortsätta med det som jag har gjort hela dagen nämligen sova, sov 14 timmar i natt, gick upp och åt en macka vid 10.30. Läste tidningen och gick tillbaka till sängen igen, sen dess har jag legat här.
Men då hittade jag en grej på internet som roade mig lite, nämligen farmor! Pratade med henne igår och då sa jag som det var till henne, att hon är den mest underbara person som finns på denna jord. Då började hon skratta.

Klicka på "handel från förr". Det är hon som går rakt mot kameran, vid 00:45.
Kolla kolla!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0