Aa jo jippie

Det är fredag. Men det känns inte så roligt, det är nämligen världens sämsta väder. Igår regnade det, eller okej, snöblandat. Det har typ regnat hela natten, så när jag vaknade imorse var allting, och då menar jag verkligen allting, såå grått. Det låg en tunn hinna av dis över verkligheten och det är bara tråkigt. Nu börjar ju klockan närma sig 11 och det är fortfarande så himla grått och tråkigt, det blir mörkt inne och kallt. Nu skulle jag ha mina gula Converse, det skulle lätta upp allting.
Nu har jag precis uppdaterat min kalender, skrivit upp nya tider och kollat så att jag hänger med. Nu blir det dammsugning, dusch och sen lunch på stan. Efter det - jobb och stängning.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0