Why do i keep doing this...


Varför ska det vara så svårt att hålla sig till en bok? En av böckerna har jag till och med redan läst, den var jättebra men det spelar ingen roll. Shantarman började jag med för snart ett år sen, den är över 900 sidor lång, den är bra, färgstark och gripande på vissa ställen. Även lite obehaglig. Men jag kan inte läsa den i ett sträck, fattar egentligen inte varför, utan jag blandar hela tiden in massa andra böcker. Den andra boken i raden började jag läsa för någon dag sedan, har snart läst halva. Efter att jag såg filmen för första gången (det var den gången då jag laddade ner den, dock var det inget ljud, men jag kollade i alla fall) så ville jag läsa boken. Det gör jag nu.
Sen den sista och minsta boken, pocketboken, vet jag inte hur många gånger jag har läst. Men har väl läst hela en gång, men det är faktiskt ofta som jag bara bläddrar upp en sida och läser något av mina favorit stycken.



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0