sex - noll.

Såg ni fotbollen igår?
Det gjorde jag!

Pappa och jag cyklade först till OT och åt, det var helt okej men kanske inte den bästa maten. Fasiken vad magen svällde upp efter ett tag. Det var skönt... Sen styrde vi kosan mot öster, nej, första var pappa tvungen att cykla hem för att han hade glömt sin landslagströja. Han hittade den dock inte. Jag stod snällt kvar och väntade. I kylan, för helvete vad kallt det börjar bli.

På O'learys var det mycket folk, och några minuter innan match kom ännu fler. Jag och pappa satte oss i baren med ryggarna mot varandra. Pappa valde att titta på den stora tv:n medan jag valde den mindre ovanför baren, den var ju mycket närmare. Det ställdes ut korgar med ny-poppade popcorn och strax efter det kom min Amanda. Det var skönt, då hade jag någon att prata med, pappa sitter alltid och mummlar, skriker och gestikulerar för sig själv.

Tappa inte andan nu, det här kan vara lite chockande. Om du inte redan sitter ned, sätt dig ned.
Jag ska gå och träna.
Sen ska jag koka ägg åt mamma min.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0