Kom ihåg folket, det är tanken som räknas.

Har precis pratat med farmor i telefonen, hon bara skrattade och sa att hon hade varit klumpig. Jag bryr mig inte, kortet skickade hon en vecka för tidigt och sen beordrade hon mig att jag skulle spendera pengarna i kuvertet så fort som möjligt. Hennes tanke är alltid god. När jag sa att jag sparade till en kamera började hon skratta igen. Hon sa också att jag var söt. Jag tycker om min farmor, ska åka upp nån gång under hösten!
Nu pratar jag lite med Madde på fb chatten, hennes tankar var också godartade. Sweet. Samtidigt som jag slänger ett öga på Idol, småflinar och ibland gapskrattar jag faktiskt.

Nu ska jag leta upp bilder på kläderna som jag köpte i Sthlm.
Imorgon blir det ett besök på SN. Och så ska jag träna, nu igen...



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0