från mig, till mig.

Efter att ha jobbat några timmar i torsdags tyckte jag att jag var värd nåt litet extra. Så det blev till att spendera lite pengar, men gud vad skönt det var!




Man kan egentligen inte kalla detta för ett spontanköp, nej inte alls. Har suktat efter skorna i flera veckor, önskade mig dem i födelsedagspresent men jag hade inte lyckan med mig... Fanns inga storlekar så mamma fick fortsätta sin jakt på den perfekta presenten. Jag gick in häromdagen och provade ett par andra skor, frågade runt lite om vad som skulle komma in och då nämde hon MINA skor. När jag gick ut ur butiken hade hon skrivit ner mina uppgifter och lagt mitt söta ansikte på minnet. Hon skulle ringa när de kom in. Det gjorde hon också.

Nej, nu ser jag ut som katten på bilden här nedan. Orkar knappt hålla ögonen öppna. Dags att låta dem falla igen för några timmar, skönt, äntligen.

Kommentarer
Postat av: Madde

skitsnyggaaaa!!

2010-09-26 @ 00:32:37
Postat av: Sandra

Snygga :D

2010-09-26 @ 12:03:19
URL: http://sandrastrawberry.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack så mycket mina vänner :)

2010-09-27 @ 09:28:07
URL: http://sweetlemony.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0