Det är ju synd om dem.

"Vi har utsatts för censur. Vi har nekats till att annonsera i vissa tidningar..."

Det är inte alltid lätt att vara sverigedemokrat.
Men, jag kan säga en sak.
Jag skulle också få min reklamfilm censurerad om jag var hjärndöd. Om jag hade ett budskap som är helt befängt. Om jag i min film skulle skämma ut mig totalt eller om jag fick människor ute i landet att må illa för min skulle - för att jag är så dum.
Jag skulle inte heller få annonsera i tidningar om mitt syfte kränker mina medmänniskor. Eller om jag på något sätt hotar den underbara sak som vi har i vårt land, nämligen demokratin.
Det är som sagt inte lätt att ha en skalle som är helt tom. Det är inte lätt att ständigt bara höra ett entonigt eko i stället för sina egna tankar.

Jag tycker synd om Mr. Jimmie Åkesson och alla hans små människor.
Jag tycker synd om dem. De männsikor som på sin partiresa sitter i hytten på en kryssningsbåt och sjunger lyckliga sånger om mordet på Olof Palme och på så sätt triggar upp sig själva. Inte för att jag är socialdemokrat, men så gör man ju inte. Pinsamt att det läckte ut och att allting filmades.

Det är tur att jag har mina egna tankar och åsikter kvar. Jag tycker att det är skönt att jag inte har sjunkit så lågt att jag tycker att SD:s värderingar och åsikte låter helt okej, att de tilltalar mig.
Jag har bara en fråga till Jimmie. (Jag vet att han läser min blogg...)
MEN VEM I HELVETE KÖPER DU DIN PIZZA AV?! VA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt snygging!

2010-09-19 @ 22:57:34
Postat av: Anonym

LÅT MIN PIZZA VARA!



sjukaste!!!!!!!! och enda kvinnan på SD:s valvaka var en livvakt..

2010-09-20 @ 01:08:35

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0