Uhuuu

Det här är verkligen jättesvårt. Jag trodde att jag hade bestämt mig, men det har jag nu kommit fram till att det har jag inte gjort. Är verkligen osäker. Måste man tänka så mycket?

Har ju kollat runt lite på olika mobiltelefoner då jag ska skaffa en ny. För någon dag sen hade jag bara en mobil i tankarna, och då var jag rätt säker, men nu har jag börjat tänka runt lite och nu är jag inte lika säker längre. Vill verkligen ha en telefon med tangentbord, och ingen touch. Men alla tangentbords telefoner är så jävla buisness, medan så många touch är roligare. Behöver jag verkligen en så rolig telefon? Och vad är det egentligen för skillnad på en rolig och en mindre rolig telefon? Fler spel? Mobilkameran använder jag nästan aldrig utan det jag använder telefonen mest till är ju helt klart att skriva sms. Den där jag hade tankarna på först kanske inte är så tokig i alla fall...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0