Nu är jag så mätt!

Fikade ju med min vän Sara tidigare. Det var jättemysigt, vi pratade hur mycket som helst känns det som och så blev det en del skratt. Vi gungade också och disskuterade djupa saker. Även fast man bor i samma stad, en stad som inte är så himlans stor, så träffas man inte så ofta. Det tycker jag är tråkigt, men det ska det nog bli ändring på framöver.
Efter att vi hade gungat en stund och Jonnie hade kommit och plockat upp sin brud så gick jag hem, plattade till det som jag har på huvudet, det som kallas hår, bytte om och sen gick vi över träbron till min moster och gudmor.
Har ju helt glömt bort att säga grattis i skrivt (förutom kortet som du fick då...) sååååå GRATTIS!
Och tack för den goda maten!

Nu ligger jag i min säng med borstade gaddar, ska kolla lite på nån serie och kanske läsa. Sen blir det nattinatti.
Men hörni, ni behöver inte oroa er, vi hörs imorgon.


Man kan ju helt klart säga att den här lilla krabaten stal lite uppmärksamhet från födelsedagskvinnan, men se så glad han är!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0