Min tröja luktar köttfärspaj.

Vet ni vaad?
En av alla mina låtar spelades på radio idag. Okej, låten är ju inte min men det var en av mina favorit låtar just nu. Det här är big news ska ni veta! Lite roligt var det också.
Den spelades precis innan jag skulle knyta skorna och traska till torget, möta Amanda och Helene för en lunch. Sen blev det en sväng till bibblan för lite tidsfördriv. Det är mysigt att vara där, bara strosa runt och läsa lite. Men idag hittade jag ingen bra bok, började läsa Guccikriget och blev väldigt besviken när jag fick se hur personerna som boken handlar om såg ut. Mannen som beskrevs som oerhört charmerande och allt det där var flintis och bara allmänt ful, då hjälper det inte att man är en Gucci... Så jag slog ihop den och ställde tillbaka den i hyllan, sen tog jag en promenad hem. Sa ju tidigare att det var kallt idag, det är det också. Men inte så kallt dock, så skinnjackan får hänga kvar ett tag till. Det var skönt att känna vinden bita i kinderna men jag längtade ändå hem till värmen. Nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska komma hem, vi ska åka och handla och sen blir det pilates.


Ciao

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0