Så där ja!

Ser ni att jag har ändrat bloggen lite? Det har jag i alla fall, började pula med det här igår men det gick inte så bra så jag fortsatte nu istället när jag hade lite mera tid. Och äntligen blev det som jag ville, jag har fan ändrat varenda kod i mallarna (känns som det) och det lönade sig. Inte för att det är någonting drastiskt men det är lite bredare här och lite där.
När jag stod och väntade på mamma förut så kände jag hur kallt det var ute, började frysa om tårna och vinden lekte med mitt hår, så för att inte frysa ikväll om det nu blir någon utgång så ska jag ta min kappa. Måste bara sy igen hålet i fickan, ska nog göra det nu. Innan jag glömmer bort det vill säga.




Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0