Attans bananer.

Efter en helvetesnatt så är man så klart väldigt trött.
Jag har varit väldigt trött hela dagen. Men bara för att jag ska kunna gå och sova tidigt i kväll och bli frisk, så lovade jag mig själv att jag inte skulle sova under dagen.
Det lät som en vettig idé och min mor stöttade mig.
Men vad gör man när man är hemma och är sjuk, jag kan inte sitta vid datorn (nu är ett litet undantag på typ 10 min) jag kan inte lyssna på musik för av alla konstiga toner och ljud börjar mitt huvud vibrera och jag kan inte läsa. Att titta på tv funkar sisådär, men för det första är det aldrig något bra som visas, förutom på torsdagar då det är Mitt i naturen, och för det andra får jag ont i ögonen efter ett tag.
Jag tyckte att jag började bra under alla omständigheter, jag låg i min säng och funderade samtidigt som mitt varma snor långsamt rann ner över min kind. Efter en stund kändes sömnen farligt nära, jag var tvungen att göra någonting. Jag förflyttade min slappa kropp till soffan. Och PANG! så somnade jag.
Fan då. Men skönt var det och när jag vaknade var jag så täppt i näsan att det nästan gjorde ont.
Nu ska jag fortsätta min isolering.
Vi höres! Eller jag hör inte er, men ni kommer att höra mig.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0