Jag tänker inte ens nämna gårdagens melodifestival.

Men jag kan berätta vad jag gjorde under dagen!
Dagen började med en tripp till stugan, där blev det promenad med mamma och äggmackor.



Senare samma dag blev det en liten utflykt.




Idag skulle vi åka ut till Söra för att åka skridskor. Men eftersom det inte var plogat och skaren på snön är rätt så hård, blev det bara att vända mot stan igen.
Det blev några varv på Svandammen och jag såg helt klart ut som Bambi. Det var några år sen vi åkte skridskor. Men den där lilla dammen är inte värsta upplevelsen direkt, så det blev en promenad också. Ute har man i alla fall varit i helgen, nu sitter jag inne och ugglar. Mat snart!



Slut på tråkiga bilder!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0