SAker och ting brukar vara snea i lite äldre hus.

Tralalal! Onsdag, och bara några lediga dagar kvar. Läger är under kontroll, försöker att inte tänka på så mycket annat än sol, mat och glass.
Idag har jag chillat med Fredrika på stan, druckit cola och ätit lite glass^^ Sen fick det bli ett litet besök hos arbetsförmedlingen. Det var roligt vill jag lova! Men nu är det gjort.

Ikväll få vi ser vad som händer, med vem det händer och vart. Himmlen är totalt klarblå utanför mitt fönster, där avslöjade jag mig, jag ligger inne. Inne på min säng, måste gå ut en sväng. I alla fall en stund innan maten. Eller ska jag fortsätta kolla på englandsmatchen, det är ju ändå lite spännande...

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0