Det här suger ju en aning.

Första gången jag vaknade i natt, eller ska man säga i morse (?) var runt 06.07. Det var inte kul!
03.30 kom jag nämligen hem och kom mig väl i säng någon gång efter fyra efter att ha kämpat med att få bort mascaran. Det gick inte så bra... Usch vad jag har sovit dåligt! Jag ligger bara och vrider och vänder på mig och tankarna snurrar runt som värsta orkanen i huvudet. Några tankar väljer man ut för att de känns lite mer speciella än andra, nån som man fastnar för och så spinner man vidare. Men efter bara något ögonblick är man ännu en gång ute på jakt efter nya intressanta saker. Typiskt.
Det var roligt igår, det var massa vita lakan överallt, och människor! Men sen blev det rätt kallt när man skulle gå hem, det mysiga var att det då började ljusna och fåglarna höll mig sällskap.
Nu ska jag tvätta mitt hår som står rakt upp mitt på huvudet och ligger slickat på vänster halva. Och då menar jag slickat. Andra halvan av huvudet är lite mer edgy och har valt att också den stå rakt ut. Ibland älskar jag bara mitt hår!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0