Tänker nu lägga upp några av mina absolut bästa bilder. Så håll i er.

Kom precis hem efter en natt hos F.
Jaa, det är mitt nya koncept, jag tänker inte nämna några personer vid namn. Det blir bara första bokstaven i namnet som ni, mina trogna läsare, kommer tat få veta. Känner att det är en viktig åtgärd nu när jag har blivit så himla känd.

Haha! Nej. Töntigt. Fyfan.
Mor och far min kom och hämtade mig hos Fredrika för ett tag sen, vi hade det roligt som vanligt. Malin joinade oss en stund igår. Vi kollade Nip/Tuck säsong 3 och filmen 1408. Nice!
Men nu sitetr jag här. Med mamma på andra sidan bordet. Slutade sjunga när hon frågade om jag hade ont i magen..

Men här mina följeslagare kommer lite amatörbilder från i måndags då vi var hemma hos Mallan-Brallan.
Oretuscherade, suddiga, mörka. Men det speglar nog kvällen ganska bra.







Men just nu är det det här som gäller.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0