Ni som har bilder från igår får gärna skicka några få så där till mig.

Jag ska nog sova nu, eller ja, i alla fall väldigt snart. 
Gott nytt år på er där ute. Så nu var det sagt också.
Jag är trött. Och min mage är stört full.
Den hade nog inte ens hunnit bearbeta igenom allt det som låg kvar där från igår.
Firade nyår hemma hos Curry med mina fina flickor.
Vid tolvslaget sprang alla ut i snön till tonerna av Abba och Happy New Year.
Ute tändes tomteblossen och vi kramades och pussades. Precis som det ska vara med andra ord.
Jävlar vad vi dansade.
Alla dansade inte. Men jag dansade. Och åkte pulka. Det resulterade i feta blåmärket på benet, det är smällar man får ta.
Taxin tog oss vid tre-snåret hem till Sandra där en säng stod och väntade, den delades med Fredrika. Vaknade efter några timmars sömn med en otrolig stelhet i nacken. Nu är det värre också.
Men skitsamma, synd att klaga på en sån skitsak när allt annat i övrigt varit bra!



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0