Man kan inte lita på statistiken.

Alla som har blogg, har haft blogg, har en kompis som har blogg, förälder som har blogg, ett sinne för teknik, en annan webbplats, blablabla...... vet att man kan gå in och kolla hur många besökare ens sida har haft under en viss period eller dag. Den som finns här på blogg.se kan ta sig någonstans. Helst någonstans där solen inte skiner. Och det ska vara en kroppsdel. Det har jag bestäm, bara här och nu bestämde jag det. Och under foten, armen eller bakom örat räknas inte. 
Det är så jävla missvisande!
Det kan fara dit pepparn växer, ajuste, vart växer peppar?!
Det är det ingen som vet. Förutom jag som gogglade det nyss (den växer i stort överallt, hittade en tråd på flashback, låg som första länk på google, afrika, USA, europa, you name it..)
Men i alla fall, den här statisktiken. Som vi alla vet så är det idag den 4/1, eller ja det var det för några minuter sen, jag var tidigare inne och kollade och då stod det att Sweetlemony hade haft 9 besökare den fjärde. Nu gick jag in igen och slängde då ett öga på dessa vanligtvis skyhöga siffror och såg då att den fjärde inte längre finns med. Senaste datumet är den tredje och att jag då hade haft 6 besökare. DETTA STÄMMER INTE!

Men, vem bryr sig? Helt ärligt, vad är det här att haka upp sig på? Är det någon över huvud taget som kommer att orka läsa hela det här inlägget?

Jag bryr mig tydligen. Jag hakar upp mig på det här, en riktig skrutt sak som bara förstör. Ja, jag har i alla fall läst hela inlägget då jag läste igenom och letade efter stavfel, ångrade mig när jag läst ungefär halva men tvingade mig att fortsätta för att mamma alltid retar mig för min stavning. Lite pinigt. Men jag lämnade några fel.

Kommentarer
Postat av: ake

Du var väldigt trött när du korrekturläste

bättre kan du!

2010-01-05 @ 10:28:51

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0