Jag har nu gjort världens finaste power point!

GUUUUUUD! VAD DET HÄR ÄR TRÅKIGT! MÅSTE MAN VERKLIGEN HA DEN HÄR JÄVLA SKITET? VAD FÅR MAN UT AV ATT GÖRA EN PP OM RÖKNING FÖR ETT GÄNG FINNIGA 12-ÅRINGAR?! DET HÄR MÅSTE VARA DEN KURS DÄR JAG HAR KASTAT BORT MEST TID, UNDER HELA GYMNASIET RÄKNAT.
BLÄÄ! BARA SOM EN FÖRKÄNGNING AV DEN REDAN VÄLDIGT ENKLA KURSEN DATORKUNSKAP. HAR MAN EN GÅNG LÄRT SIG SKITEN GLÖMMER MAN INTE BORT DEN. JOBBAR JU JÄMT MED DET HÄR I ALLA ANDRA ÄMNEN.

Jaha, här kör vi på caplock tydligen, fint!
Men men, nu ska jag skriva klart reflektionen om varför jag gjorde som jag gjorde i min presentation. Varfrö de effekterna? Varför färgen? Varför typsnittet? Varför plågar du mig? Dumma kurs.
Om jag inte få mvg i den här kommer jag fan, nej jag vet inte vad jag skulle göra, klaga satan förmodligen. Det förtjänar jag verkligen. Mina grejer är ju grymma. Inte för att skryta.. Ni ska få se dem, kanske, imorgon i så fall..

"It's my dick in a box! Ooh my dick in a box babe"

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0