Ahaa men VAFAN?!

Sitter i köket. Dricker pepsi och äter frysta jordgubbar. Livet leker.
Det pratas på radion. Jag är mätt i magen.
Tittar ut genom fönstret. Ser en tjej som står och sparkar i snön, hon väntar på någon och det syns långa vägar.
Han kommer där, på andra sidan gatan. Båda två inser problemet när han ska korsa den rätt hårt trafikerade vägen, ett annat problem uppstår. Vem ska gå över till den andra? Var tydligen inte lika uppenbart att det var han som skulle visa sitt hjältemod genom att springa till henne, för båda två står på varsin sida, velar och tvekar.
Han tar sig i kragen och halvspringer över och når tillslut andra sidan. Hon ser honom närma sig och börjar gå lite långsamt åt motsatt håll. Väl över springer han i fatt henne och sträcker sig efter hennes hand. Och vad fan gör han?!
JOO, HÅNGLAR UPP HENNE. Mitt på blanka dagen. I dagsljus.
Jag trodde att jag var skyddat i min lilla bubbla här inne, men tydligen inte. Jag har kommit fram till en grej.
Snusket förföljer mig.

Kommentarer
Postat av: MAdde

HAAHHAHAHA

2010-01-21 @ 17:05:17
Postat av: Fredrika

Nej, det är du som följer efter snusket ;)

2010-01-21 @ 21:36:33
Postat av: Nina

Jaa.. så kan det ju också vara!

2010-01-21 @ 22:00:36
URL: http://sweetlemony.blogg.se/
Postat av: Marcusiqra

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-11 @ 09:38:10
URL: http://marcusiqra.blog24h.com

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0