Äntligen är plågan över, i alla fall för några dagar.

Lov.
Ett underbart, och kort ord.
Det väcker glädje. Njutning. Minnena från de tidigare loven väcks till liv.
Äntligen lite tid för att göra absolut ingenting!
Men, jag ska ändå försöka att göra nåt under dessa fina dagar. Ja fina var kanske att ta i, men i alla fall...
Har några saker planerade, och de ser jag fram emot. 
Det behövs lite ledighet så här i det gråa vädret. Det behövs lite solsken, för man blir ju så glad när solen tiitar fram. Det är härligt! Men, jag har kört på en egen liten förändring, så att en liten gnutta solsken tittar fram i mitt liv.


Ha en bra fredag, själv ska jag inte göra något speciellt förutom att kolla på På spåret.
Så nu sitter jag här och laddar.
Det var ju inget På spåret, det är OS, tänkte inte på det.
Jääävla skit! Vad ska jag göra nu då?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad händer ikväll?!

2010-02-20 @ 14:44:50
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0