Måndagar alltså, vilka skitdagar.

Det som piggar upp just nu är ju helt klart mina naglar!



Och jag lovar er att jag inte överdriver när jag säger att det har varit helt galet på jobbet. Telefonerna har gått varma, på gränsen till själantändning, och alla sura gubbar har ju inte minskat i antal direkt. Det blir tydligen så när man jobbar på en prenumerationsavdelning för en tidning vars spridningsområde till stora delar består av skog, landsbyggd och...Oxelösund. Budbilarna har inte kommit ut ur garagen, inte prenumeranterna heller men inte ens en gnutta förståelse kan de visa. Nej, nu räcker det, kan ju i alla fall säga att det har varit FULLT UPP!

Just nu sitter jag med ett annat jobb, mitt andra, där är det luuuuuuugnt! Lyssnar också på Kanyes senaste skiva och jag är besviken, vafan håller han på med? Eller så kanske jag bara inte är på humör, kan vara så enkelt.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0